Když jsem jako malý hoch chodil do základní školy, tak mně tam učili, že až vyrostu, tak bude všude komunismus. V něm budou lidé tak uvědomělí, že již nebude zapotřebí peněz. Každý si zdarma vezme to, co potřebuje. Navíc v té době již lidé nebudou muset pracovat, protože veškerou práci zastanou stroje.
Pro mne to byla rajská melodie, protože peníze jsem neměl, ale práce mnoho.
Uběhlo mnoho let a místo komunismu tu máme sobecký a chamtivý kapitalismus. A zase peníze nemám, ale práce až nad hlavu.
Ze zoufalství, jsem začal zkoumat Bibli se svědky Jehovovými. A zase ta stará písnička.
V ráji se budou mít všichni nádherně. Budou mít domy, zdraví a dokonce i věčný život a přitom zůstanou mladí. Dokonce i staří omládnou a každý se bude věnovat tomu, co jej baví. To znamená, že pracovat budu jenom já.
Skoro jsem tomu i uvěřil, ještě štěstí, že mi dali Bibli.
A v ní jsem se dočetl, že ve starověkém Izraeli, který je předobrazem Božího království, byli lidé bohatí, ale i chudí, dokonce žebráci. Dokonce to tak bylo i v té době, když tam žil Ježíš Kristus.
Někteří tvrdí, že on byl příkladný komunista, protože bohatým bral a chudým dával.
Tomu jsem se zasmál, protože on chudým dával, ale bohatým nic hmotného nebral. Těm vzal výsadní postavení, na kterém si velice zakládali, ale jen na chvíli, než jej umlčeli. Ale jeden z jeho apoštolů, byl předchůdcem našeho Jánošíka. Byl to Jidáš Iškariotský. On bral, ale peníze ze společné kasičky, kterou spravoval, se k chudým nedostaly, protože měli křídla.
Přesto je velice prospěšné vědět, jak se ti chudí ve starověkém Izraeli, dostali k potravě. V žádném případě to nebylo tak, jako dnes. Dnes si ti chudí zajedou pro dávky v nouzi mercedesem a pak usednou k hracím automatům, aby se pobavili. Ti chudí v Izraeli, se museli zvednout z postele a jít na pole, které patřilo těm bohatým, buď pracovat, nebo paběrkovat, protože znali Boží zákon, který říkal, „kdo nepracuje, tak ať nejí“.
A jak to bude v tom ráji, který očekávám. Já budu makat, to vím naprosto přesně, no, pokud tam budu žít. A co ti snílkové, budou tam skutečně lítat ty pečení holubi.
V jednom podobenství Ježíš říká: „Vezměte mu ten jeden denár a dejte jej tomu, který jich má deset“.
A v tom se ozval hlas bývalého komunisty, který namítá, „pane vždyť jich má už deset“ a Ježíš na to popravdě říká, „těm co mají mnoho, bude přidáno a těm, co mají málo, bude sebráno i to málo, co vlastní a dáno těm bohatým“. To je sprcha, co.
A mé dedukce, které z toho vyvozuji???
Kdo bude pracovat, ten bude i bohatý a ti líní snílkové chcípnou hladem, ale předtím budou naříkat, jak jim bylo dobře ve starém pořádku, když jim ti holubi lítali do huby.